CCL Admin heeft een bericht gemaakt,
Communitymanagers en -redacteuren kunnen bepaalde berichten uitlichten door ze in een onderwerp in uw Helpcenter-community te plaatsen. Meer informatie
CCL Admin heeft een bericht gemaakt,
U kunt een onderwerp zoals dit aan uw community toevoegen. Eindgebruikers kunnen functies aanvragen en hun gebruiksscenario’s beschrijven. Overige gebruikers kunnen opmerkingen over deze aanvragen ...
CCL Admin heeft een bericht gemaakt,
De Helpcenter-community bestaat uit berichten en opmerkingen die op onderwerp zijn geordend. In berichten kunnen tips, aanvragen voor nieuwe functies of vragen staan. Opmerkingen kunnen observaties...
CCL Admin heeft een bericht gemaakt,
Dat hangt ervan af. Als u support biedt voor meerdere producten, kunt u een onderwerp toevoegen voor elk product. Als u één groot product hebt, kunt u een onderwerp toevoegen voor elke belangrijke ...
CCL Admin heeft een bericht gemaakt,
U kunt via de zoekfunctie naar antwoorden zoeken. Daarnaast kunt u aan de hand van weergaven en filters door onderwerpen en berichten bladeren. Zie Hoe vind ik mijn weg in de community?